perfectlies

- my life, your entertainment

en maskros vid kanten av motorvägen, som vägrar att dö

Kategori: Allmänt

1. Tre namn jag lyssnar till: Johanna, Jonna, Haag
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Allt. Hähä. Nä inget. Eller, jag gillar att jag kan vara världens galning och släppa loss samtidigt som jag kan vara djup och diskutera allt mellan himmel och jord med närastående. Jag kan liksom .. visa olika sidor av mig beroende på situationen.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag ALLTID skjuter upp saker till sista stund.
4. Detta är jag rädd för: Hajar, spindlar, drunkna, förlora de jag älskar mest, bli tjock och att bli senil.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, cola, Jonny
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Se seriös ut på bilder, göra saker i tid & kan verkligen inte spela något instrument.
7. Detta tycker jag om att göra: Att vara med kompisar, mysa med älskling & festa.
8. Detta vill jag göra just nu: Sova. Mysa. Ut och gå.
9. Bästa känslan: Att vara kär.
10. Värsta känslan: Att känna sig ensam trots att man har massor omkring sig. Övergiven. Sårad. Förstörd. And so on.


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Humor.
12. Är jag kär just nu? Ja.
13. Jag vill gifta mig: Tveksamt.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet på mitt sätt.
15. Min käraste ägodel: Det vet jag faktiskt inte.


16. Något jag vill ha i present: Pengar, cola & smycken.
17. Detta har jag på mig just nu: Tights, linne, kofta, Jonnys tjocktröja som jag hitta i min garderob :D
18. Favoritkläder: Något totalt soft.
19. Favoritdjur: Hoppla pålle.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hip hop, techno, rock Beror mycket på vilket humör jag är på.


21. Favoritlåt just nu: Jag vet ärligt talat inte.
22. Roligaste ämne i skolan: Har faktiskt inget favoritämne direkt. Allt funkar helt enkelt.
23. Tråkigaste ämne i skolan: Svenska, mest pga läraren.
24. En bok jag gillar: Midvinterblod.
25. En film jag älskar: Finns många. Ps. I love you, Remember Me, A Walk To Remember, The Last Song, The Holiday, och mångamånga mer.


26. Favorit tv-program? Blir nog Scrubs?
27. Favoritdoft: Vanilj tror jag!
28. Detta äter jag gärna: Kött, tacos, kykling.
29. Dricker helst: Coca cola
30. Favoritgodis: Choklad.


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Skulle nöja mig fint med en resa till Västkusten just nu.
32. Färg på mina ögon: Blå.
33. Min längd: 169 cm LÅNG.
34. Jag tror på: Äkta kärlek.
35. Jag spelar: cs, när Jonny tvingar mig ;) sen random spel han har på sin datoooor :)


36. Person jag beundrar: Finns inte många, men vissa i min närhet, vissa totalt främmande för mig.
37. Så här bor jag: Landet, mitt ute i ingenstans, alltid stökigt i mitt rum, men jag trivs, dock bara när jag är i mitt rum.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: För många? Näe men vet inte om vi har någon ens, kollar aldrig på växterna.
39. Det här tänder mig: Eld? :o
40. Det här gör mig avtänd: Osäkerhet.


41. Favoritfärg: Svart, grått, lila.
42. Favoritcitat: Amor Vincit Omnia.
43. En hemlighet jag vet: Är ingen hemlighet om jag berättar, right?
44. Bästa present jag fått: Vet inte.
45. Senast köpta skiva: Köper verkligen inte skivor. Piratpartiet i mitt ♥


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hahahahahahaha. Hahahaha. Okej, min ögonfärg är fin. :)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min näsa.
48. Udda förmåga/egenskap: Ingen aninf.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Enligt alla som nämnt något hittills, katt.
50. Vad lyssnar du på just nu? Hör tv:n i bakgrunden, + Tyler Ward – Never Say Never


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit i skolan, halvsovit i Jonnys soffa framför film och sitter just nu hemma hos mig vid datorn (no shit?). Senare ikväll ska jag mest troligt till Jonny och mysa och sova.
52. Var är dina föräldrar födda? Bra fråga.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Någon slags uppgradering av msn.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Wong's
55. När badade du i en pool senast? I somras.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja.
57. Hur många barn vill du ha? 0-2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Don't know
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej, dels är jag 16 och så är det långt kvar. = who cares?
60. Vad har du för TV-kanaler? Jadu


61. Har du åkt moped någon gång? Hahah, jaa? 24/7 förut (y)
62. Har du busringt någon gång? Tror aldrig att jag har gjort det faktiskt. Har varit med när andra gjort, men aldrig själv då jag har telefonfobi.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej. Inte så konstigt när jag inte har något slags körkort alls.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort något av dem, skulle dock kunna tänka mig att göra båda bara för kicken.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Jadu.

66. Har du en egen trädgård? En egen? Nej, det är liksom hela familjens.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Antar att det är Family Guy & Simpsons.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej.
69. Badkar eller duschkabin? Dusch. Bada är jobbigt.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har sett tusen skräckfilmer med Jonny, typ inget annat, och bland dom kommer jag bara ihåg hälften, så jag vet inte. 


71. Favoritpizza? Vesuvio.
72. Chips eller popcorn? Chips. Popcorn är jobbigt.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, använder concealer på läpparna ibland eftersom jag är en fjortis. Eller så är det så att jag hatar färgen på mina läppar på vintern.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Verkligen inte.


76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jonny. Donken.
78. Favoritchoklad? Marabou mjölkchoklad.
79. När röstade du senast? Neverrrrr
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Tror att det var förra sommarn.


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej.
82. Är du bra på matlagning? Hell no. Sämst i världen.
83. Klarar du att tanka själv? Aldrig provat.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Vill köpa VARENDA produkt som de säljer, varesig jag behöver den eller inte. BARA FÖR ATT.
85. Pepsi eller Coca Cola? COLALALA.


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform, så moget. Nej, det har jag inte. 
87. Vad var det senaste du handlade? Ost & skinksallad och en loka till en liten hungrig Jonny ;) gick ÄNDÅ till konsum från vasa och sen hem till Jonny med mina klackar, hej ont-i-fötterna :)
88. Har du kräkts offentligt: Hahahaaaa... Statoil.....
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Åh, vill typ välja att bli mångmiljardär (är så jäkla penga-kåt) men nej. Livet blir nog aldrig densamma utan den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut inte. Det kallas ytlighet och kärlek handlar om så mycket mer än attraktion.


91. Har du ringt något betalnummer: Tror inte det.
92. Kan man vara vän med sitt ex: Självklart kan man det och jag anser att man SKA vara vän med dina ex. Däremot så behöver det inte betyda att man behöver umgås, men att hälsa på stan eller så tycker jag är mer eller mindre ett måste. Har man en ny pojkvän/flickvän och den säger något, SKA man dock acceptera det och släppa kontakten med exet.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Morfar. R.I.P.
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Vet ej?
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Brukar inte ringa till mig själv så har fan ingen aning, standradgrejen I guess.
96. Vad har du i din väska: Waaaay to much. Byxor, smink, ipod, mobilladdare, pengar, kontokort, p-piller, tändare, lipsyl, gammalt armband som gått sönder men som bara ligger och skräpar för jag hatar att slänga saker folk har gett mig (speciellt smycken), schema, val-lapp inför individuella val inför 2an, frågepapper om örebroskiten vi ska på, sen tror jag inte att det är nå mer, orkar inte kolla.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Prata i telefon.
98. Vad är du tacksam för idag: Är tacksam över mycket just idag.
99. Var hittade du den här listan: På Linneas blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Varenda jävel som har tråkigt.



Nu orkar jag inte kolla igenom vad jag har skrivit så det får bli som det bliiiir :D



Kapten Röd – 29 Mars
Kapten Röd – 29 Mars
Kapten Röd – 29 Mars
Kapten Röd – 29 Mars
sköööniiischh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: