perfectlies

- my life, your entertainment

Tjugohundratio.

Kategori: Allmänt

Årets bästa: Mina vänner :)
Årets värsta: Mina mardrömmar.
Årets händelse: Oj, jag vet inte.
Årets fest: Ingen aning, klassfesten eller nå kanske :)

Årets dag: Nyår ♥
Årets present: Kommer knappt ihåg något jag har fått..
Årets tår: Jonnys och mina alla break-ups, haha
Årets person: Jonny ♥
Årets låt: Mååånga :o men en låt som alltid kommer att påminna mig om i alla fall November - December 2010 är DMS – För Alla Gånger Som Du Sa ♥
Årets snygging: Jonny ♥
Årets film: Vet intee

Årets bok: Vet intee
Årets minneslucka: Skolavslutningen..
Årets natt: Jaduuu
Årets ord: "kbry" :D
Årets skämt: vet inte
Årets mysigaste: Alla stunder med Jonny skulle jag tro
Årets längtan: Vet inte
Årets månad: Ojj....
Å
rets gräl: Finns många, vilket som var värst vet jag inte
Årets skratt attack: Hahahah :(
Årets beroende: Mobil, dator, osv
Årets bästa gosedjur: Jaduu
Årets vill ha: Ny mobil
Årets frisyr: Min nuvarande
År
ets roligaste: Ingen aning faktiskt
Årets tråkigaste: Mina misstag
Årets vårminne: Tyskland resan
Årets sommarminne: Västkusten
Årets vinterminne: Statoil fyllan ;) hahah nej men, var det ens vinter då? :o aja :)
Årets smärta: Mycket

Årets saknad utav: Ojj
Årets överraskning: Att en kille jag aldrig trodde skulle älska mig, gjorde det " imagine my surprise when you loved me back"
Årets Citat: "du är min hjälte för du är precis lika svag som jag", "you know my name, not my story."
Årets läskigaste: När en spindel kröp på min kudde :( eller bilden på spindlar som Matte länkade :(
Årets konstigaste: Många saker har varit konstiga, riktigt många

Kommentarer


Kommentera inlägget här: