perfectlies

- my life, your entertainment

this is my love, my love

Kategori: Allmänt

Duuuuktig på att uppdatera, fast ne :)
Har inte mycket att säga, händer inte mycket just nu, senaste två dagarna har jag sovit på dagarna och suttit med Jonny som spelar på nätterna ;) Sen skulle jag vara seriös och spela cs när jag väntade på att Jonny gick och lagade mat mitt i natten, men neeerå, gick skit och jag lacka ur totalt och gav upp, jävla awp-idioter :D Och jag hatar Amnesia för övrigt, äckelspel..

Haha sen imorse gick vi och la oss kl 10, väääldigt smart, sen kom vi inte upp förrän 1,5-2 timmar sen kanske, och nu skottar plötten snö från taket och jag sitter ensam inne i värmen, helt rättvist ;) Seeen blir det att äta "frukost", sen får vi se om jag åker hem eller hur det blir :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: