perfectlies

- my life, your entertainment

take a look at these eyes, take a look at me now

Kategori: Allmänt

Skooolan.
Kul osv, fast ne :) Och jag är så äckligt trött och sliten så det finns inte. Har dock sovit bra somfaan i ett egentligen för varmt rum, var lite småkallt när jag somna, men kan lova att jag hade minst 30 grader varmt när jag vakna, haha galet! Smarta jag körde juh på högsta värme på elementet när jag kom in i rummet eftersom någon hade stängt av det så att det var iskallt, tänkte inte på hur varmt det skulle bli ;) Men det var skönt! Sen skulle jag gått upp vid halv sju, meeen det gjorde jag inte. Jag var vaken och allt, men orkade inte gå upp ur sängen, så skööönt. Tog mig upp kvart över sju och fick stressa in i duschen och hoppa över frukosten, hann ändå inte dock, haha. Åkte hemifrån tjugo över åtta och började tio minuter senare, hade det varit sommar hade jag säkert hunnit. Men är så förjävla halt så pappsen ville inte köra så snabbt :) Men bättre att komma lite försent än att inte komma alls. Är dock bra sugen på att smita hem till Jonny och lägga mig och sova med honom (a) Fifan vad skönt.

Men kommer inte på nå mer att skriva, så hööörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: