perfectlies

- my life, your entertainment

keep ya head up

Kategori: Allmänt

Har varit vaken sen klockan sex imorse och inte gjort någonting, börjar bli skapligt rastlös. Stör mig på att jag inte kan smsa, suger. Ska gå och fixa något att äta nu, sen blir det duschen, sen vettefan vad som händer. HATAR att vara ensam hemma när man bor här ute, så äckligt tråkigt. Hade jag bott inne i stan hade jag tillochmed slängt ut föräldrarna för att få vara ensam..

Vaknade av dryga jävla drömmar så kunde inte somna om för jag tänkte för mycket på det och massa annat. Ville bara försvinna där ett tag. Men nu, nu vill jag sova. Men det kan jag juh inte göra, då kommer jag bara sova hela dagen, och det är inte okej.

Sitter och nyser och dör för att jag har så ont i halsen, är hungrig somfan. Borde laga mat, men orkar egentligen inte. Ingen är här som jag kan tvinga att fixa det åt mig heller så är bara att bita ihop och göra det, haha orkar inte!

Nuuuu ska jag fortsätta vänta på att telefonen ska ringa.

Aja, har inget mer att sägaaa, höööörs :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: