perfectlies

- my life, your entertainment

för vi är höga på livet, höga på kärleken

Kategori: Allmänt



Skriver ett inlägg nu speciellt för att säga tack till er alla.

Tack till er...
Som kramar mig helt oprovocerat, impulsivt och äkta utan att se det som en form av hälsning.
Som intalar mig att jag är bra, fast jag själv tycker att jag är en elak människa.
Som får mig att känna mig vackrast när jag känner mig vidrigast.
Som får mig att skratta när jag helst vill lipa.
Som får mig att le när jag helst vill peka finger åt omgivningen.
Som får mig att orka gå upp på morgonen.

Och puss på kroppsvärme. Puss på Jonny som är allmänt underbar. Puss på alla mina vänner, verkligen alla. Puss på alla bortglömda känslor som kommer tillbaka. Puss på alla snälla kommentarer. Puss på världen, puss på livet, puss på dig och puss på mig.

Jag bryr mig inte längre om folk säger att jag gör misstag efter misstag, för i mina ögon är det inte misstag. Jag ångrar ingenting jag har sagt eller gjort den senaste veckan. Tack till er alla som har funnits senaste 1-2 månaderna, och tack för att ni inte svikit mig. Det är inte förrän nu senaste veckan jag har varit glad på riktigt igen. Det är inte förrän nu jag helt har fått tillbaka min livsglädje igen. Och jag förstår att ni har tyckt att det är jobbigt, men nu är jag tillbaka, the real me. Take it or leave it.


det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: