perfectlies

- my life, your entertainment

and I will always think of you as someone I love

Kategori: Allmänt




Kaaaaooooooz i mitt huvud ♥
Hihih, allt är bara för gött :) Finns vissa förvirrande saker, vissa jobbiga saker, en del borttappade personer och förlorade vänskaper. Men känslan jag bär inom mig varje dag väger upp allt ♥
Jag älskar Jonny så otroligt mycket, och allt är bara så bra just nu, underbart! :)

School's a bitch, men det är bara att bita ihop :) Har man såpass höga mål som jag har så måste man vara villig att kämpa för dom, och det är jag. Även om orken inte alltid finns. Blir att möblera om lite i schemat tills nästa vår sen köör vi full fart. När det gäller karaktärsämnena har jag verkligen valt helt rätt linje, men när det gäller engelskan och matten är det helt fel. Men det fixar siig! :)

Sitter ensam hemma hos Jonnybooi nu för han har redan dragit till samlingen inför hockeymaychen, sen åker vi och hämtar Martin vid tjugo över sex, sen drar vi och kollar på bbys match, hihi :) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: