perfectlies

- my life, your entertainment

2011

Kategori: Allmänt

Har du träffat några nya personer?
Ja det tror jag väl, eller ja det har jag.
Har de påverkat dig positivt/negativt?
Positivt eller ingenting antar jag?
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Opererat mig.
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Minns dom inte, så nej jag hade inga..
Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Mitt partyhumör!!!! patetiska lilla jag.
Det bästa du har gjort i år?
Svalt stoltheten.
Ditt största misstag?
För äckligt för att skrivas ut här.
Hur har du firat/firar jul i år?
Med min pappas släkt i Falun.
Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
25 juli.
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
Rihanna-We find love och Adele-set the fire to the rain.
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Tagit ansvar.
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ljugit.
Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Typ smsat Emil om något som handlade om honom som jag egentligen skulle skicka till Jossan, haha!
Blev du kär under 2011?
Japp!
Har du legat på sjukhus under 2011?
Det också.
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Sjuk som bara fan.
Hur många one night stands?
23
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Tror att jag var sjuk, solade solarium, köpte linser och åt donken, yey.
Vem fick dig att må bra?
Empis
Har du förlorat någon vän i år?
Förlorat och förlorat, vänskap som runnit ut i sanden skulle jag kalla det.
Vem saknade du?
Mina missar!!!
Har du flyttat under 2011?
Jajamen!
Vad ska du göra nu på jullovet?
Plugga, mysa och shoppa.
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Hm... gladare tror jag.
Vad ser du fram emot 2012?
Min 18 årsdag, wöpwöp!
Har du träffat några nya personer?
Ja det har jag.
Har de påverkat dig positivt/negativt?
Positivt.
Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Hah, ja.
Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Hade inga vad jag kommer ihåg, så jag höll dom nog inte.
Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
Jadu. Någon i så fall. Och det skulle vara min bror, inte träffat människan på alldeles för lång tid.
Det bästa du har gjort i år?
Gått vidare.
Ditt största misstag?
För äckligt för att skrivas ut här.
Hur har du firat/firar jul i år?
Med min familj hemma i Götlunda.
Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
27-29 maj, 1 juni.
Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
Rihanna-We found love, A Day To Remember - IF It Means A Lot To You, Nordman - Det sista du ser och Adele- Set fire to the rain.
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Ingen aning.
Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Fuckat upp.
Vad är det pinsammaste du gjort i år?
Jag har ärligt talat ingen aning.
Blev du kär under 2011?
Ja!
Har du legat på sjukhus under 2011?
Näe.
Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Inte skadat mig så allvarligt, sjuk - bara förkyld.
Hur många one night stands?
.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Kommer inte ihåg. Firade antagligen med familjen och Jonny, men jag vet faktiskt inte.
Vem fick dig att må bra?
Domme, Andre, Lina, Jonna, Niklas.
Har du förlorat någon vän i år?
Förlorat och förlorat, vänskap som runnit ut i sanden skulle jag kalla det.
Vem saknade du?
Ingen aning, brorsan?
Har du flyttat under 2011?
Halvt.
Vad ska du göra nu på jullovet?
Festa, mysa.
Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Gladare.
Vad ser du fram emot 2012?
Min 18 årsdag, woopwoop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: