perfectlies

- my life, your entertainment

JAG VILL ...

Kategori: Allmänt

• Jag vill ha paljettleggings. Typ snyggt?
• Jag vill ha raka och vita tänder.
• Jag vill ha ett jobb. Eller nja, helst inte. Vill bara ha massor med pengar.
• Jag vill ha lite större fötter så att skor passar mig - eller tvärtom.
• Jag vill sluta noja överhuvudtaget.
• Jag vill verkligen utomlands nu.
• Jag vill kunna lita på människor vilket jag inte kan.
• Jag vill kunna dricka alkohol som alla andra.
• Jag vill ha en touch-telefon enbart för att kunna spela Angry Birds.
• Jag vill ha en One-Piece. Sååå skön?!
• Jag vill att allt skolarbete ska vara gjort så att det slipper tynga ner mig...
• Jag vill vara pigg på morgonen så jag orkar göra allt jag önskar att jag hann med.
• Jag vill inte vara rädd för människor längre...
• Jag vill börja övningsköra lagligt NUUU!
• Jag vill kunna shoppa utan att ens titta på prislappen.
• Jag vill vara nöjd med mig själv.
• Jag vill nog skriva en bok någon gång i tiden. Påverka. Förändra. Hatar mer eller mindre dagens mänsklighet.
• Jag vill att människor som går långsamt bör avlivas.
• Jag vill ha långt, fint & tjockt hår. Inte tunt, kort & skatboliknande som det (tyvärr) är.
• Jag vill verkligen åka utomlands nu (helt medveten om att jag skrev det, vill bara påpeka att det är en innerlig önskan från min sida).
• Jag vill kunna bli solbränd och inte röd/fräknig som en giraff. Bruuun. Snälla?
• Jag vill kunna dansa. Kan inte det. Har usel koordination och rör mig som en stel elefant... I princip.
• Jag vill att Patrik åker ut från Big Brother imorgon.
• Jag vill veta VAR jag vill ha min tatuering så att jag ÄNTLIGEN kan rista in ett betydande och känsloladdat citat på min kropp.
• Jag vill inte vara en beroendemänniska.
• Jag vill ha laglig rätt att mörda två personer. Sen är jag nöjd på den fronten!
• Jag vill veta vad jag vill göra i framtiden.
• Jag vill ha mer ork och ha mer mod i mig. Helt enkelt orka, att våga, få ett nej.
• Jag vill (ibland? någon gång då & då?) kunna trivas i kjol och klänning som jag verkligen inte gör.
• Jag vill väl helt enkelt för mycket att jag inte vet var jag ska börja.
• Jag vill ha nya skor.
• Jag vill ha raka och vita tänder.
• Jag vill ha ett jobb. Eller nja, helst inte. Vill bara ha massor med pengar.
• Jag vill ha lite mindre fötter så att mina underbara skor passar mig lite bättre.
• Jag vill sluta noja överhuvudtaget.
• Jag vill verkligen utomlands nu.
• Jag vill kunna lita på vissa vänner vilket jag inte kan längre.
• Jag vill ha en One-Piece. Sååå skön?!
• Jag vill att allt skolarbete ska vara gjort så att det slipper tynga ner mig...
• Jag vill vara pigg på morgonen så jag orkar göra allt jag önskar att jag hann med.
• Jag vill börja övningsköra lagligt NUUU! Jävla körkortstillstånd.
• Jag vill kunna shoppa utan att ens titta på prislappen.
• Jag vill vara mer nöjd med mig själv.
• Jag vill nog skriva en bok någon gång i tiden. Påverka. Förändra. Hatar mer eller mindre dagens mänsklighet.
• Jag vill att människor som går långsamt när jag är stressad ska avlivas.
• Jag vill ha långt, fint & tjockt hår. Inte tunt och kort som det (tyvärr) är.
• Jag vill verkligen åka utomlands nu (helt medveten om att jag skrev det, vill bara påpeka att det är en innerlig önskan från min sida).
• Jag vill kunna bli solbränd och inte var blek hela tiden. Bruuun. Snälla?
• Jag vill kunna dansa bättre. Har usel koordination.
• Jag vill veta hur mycket min tatuering skulle kosta så att jag äntligen kan planera när jag ska göra den.
• Jag vill inte vara en beroendemänniska.
• Jag vill ha laglig rätt att mörda två personer. Sen är jag nöjd på den fronten!
• Jag vill veta vad jag vill göra i framtiden.
• Jag vill ha mer ork och ha mer mod i mig. Helt enkelt orka, att våga, få ett nej.
• Jag vill (ibland? någon gång då & då?) kunna trivas i kjol och klänning som jag verkligen inte gör.
• Jag vill ha pengar så att jag kan köpa en grej jag längtat efter riktigt länge nu.
• Jag vill väl helt enkelt för mycket att jag inte vet var jag ska börja.
Scrubs ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: