perfectlies

- my life, your entertainment

sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down

Kategori: Allmänt

Egentligen så vill jag skriva. Bara skriva om hur jag mår och vad jag känner, men när jag tänker efter så finns det ingenting att skriva om. Absolut ingenting. Jag mår bra, allt går bra, livet ser ganska tråkigt ut när det gäller skolan men det gör inget. Det finns någonting positivit i allt. :)

Vet att bloggen blir tråkig utan bilder, men har ingen kamera att ta med mig, inga pengar till att köpa en heller, och har för första gången ingen bra kamera på mobilen. Men hade tänkt försöka börja ta med mig gamla mobilen med bra kamera så kan det kanske bli lite bilder i alla fall. Mobilen funkar juh fint förutom att det inte går att smsa så why not :)


Är förövrigt äckligt sugen på att tatuera någon av dem 4 tatueringarna jag funderat på efter att ha snackat om tatueringar och grejs med sis. Helt sjukt. Blir nog någon av dom så fort jag har pengar till det, göött :) Får se vilken bara ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: