perfectlies

- my life, your entertainment

Day 1 - Tio fakta om mig själv

Kategori: Allmänt

1. Jag får panik när jag ser en spindel, död eller levande.
2. Jag ser nästan ingenting utan linser och det är jätteläskigt.
3. Jag klarar inte av negativa människor.
4. När jag gick i 8an var jag helt hundra på att jag skulle bli lastbilschaufför och följa brorsans fotspår.
5. Jag har väldigt lätt att förlåta, men glömmer aldrig.
6. Jag har helt otroligt ont i nacken just nu.
7. Jag kan inte somna om en garderobsdörr eller dörren till mitt rum är öppen.
8. Alltid när jag går in i ett badrum, drar jag undan duschdraperiet innan jag vågar slappna av, varför vet jag inte.
9. Jag får alltid höra att jag har fina ögon.
10. Jag har världens underbaraste pojkvän ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: