perfectlies

- my life, your entertainment

i can do anything

Kategori: Allmänt

Jonny!

Alltså.

Jag älskar den killen så otroligt mycket! Att vara utan honom en sekund känns som rena tortyren. Jag vill alltid vara med honom, oavsett. Sen vet jag att han inte känner exakt samma sak, men det spelar ingen roll. För jag älskar honom så otroligt mycket. Jag kan inte påstå att det vi har är exakt mitt drömförhållande, men jag vill inte heller ha något annat. Det han och jag har är allt jag vill ha, skulle aldrig byta ut det mot någonting annat.

Jag vet att jag måste ändra mig, och det är just det jag tänker försöka göra. Jag är villig att göra allting för att få vårat förhållande att funka så bra som möjligt. För en kille som Jonny, ja, att ens ha förlorat honom en gång är en gång för mycket. Och jag vill inte låta det hända en gång till.


Men Jonny, jag älskar dig! Vi vill två helt olika saker, men tillsammans så gör vi det till något bra ♥

Kommentarer

  • jonny säger:

    älskar dig med bby<3 älskar dig otroligt mkt<3<3

    2010-09-21 | 01:34:21
  • Johanna säger:

    jag hoppas verkligen det :( <3

    2010-09-21 | 07:43:58
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: