perfectlies

- my life, your entertainment

jag fattar när jag har blivit utbytt

Kategori: Allmänt

Känns som att det är dags att tänka över vilka ens riktiga vänner verkligen är. Folk man länge har räknat som dom bästa hör aldrig av sig längre. Varken när man ber dom eller annars. Och just nu, blir jag så jävla irriterad på det. Jag är så jävla trött på att bli satt i andra hand heela tiden. Jag pallar inte det. Så skiter fullständigt i allt just nu. Jag förstår att jag har blivit utbytt, så jag orkar inte bry mig. Jag har försökt, jag har hört av mig, jag har försökt träffa er. Men det finns alltid någon ursäkt, så nu ger jag upp. Vill ni träffa mig, ja, hör av er då. Så jävla svårt är det inte.


Tänker inte säga att någon att inta ta åt sig, för funderar ni ens på om ni ska ta åt er, gör det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: