perfectlies

- my life, your entertainment

i throw my hands up in the air sometimes

Kategori: Allmänt

Bra dålig dag. Helt sjukt hur långsamt en dag kan gå också, klockan sex så trodde jag att den var runt elva kanske. Asglad över att jag snart kunde gå och sova, seeen kollade jag på klockan, fuckkk... Och nu? Ja, på sätt och vis vill jag gå och sova, men hatar att gå och lägga mig tjurig/ledsen/irriterad/osv, så jag chillar ett tag och väntar på att något bra ska hända. Sen får vi se hur det går med det.

Jag kan inte fatta allting som händer just nu, eller jag fattar. Men det är som att min hjärna inte kan ta in allt på samma gång. Jag inser inte hur det egentligen är, fast jag måste göra det. Men det kommer väl så småningom. Måste låta allting sjunka in först. Helt otroligt också hur bra jag faktiskt klarat det att vara ensam hela helgen också. Om man jämför med hur jag trodde att det skulle vara. Jag har gått upp i hyfsat normal tid, jag har varit ute, inte stängt in mig, jag har pratat med kompisar som vanligt. Vissa andra saker har varit värre, jag har varit ledsen, tjurig, förbannad, you name it. Jag har inte ätit, jag har varit nära på att svimma flera gånger, jag har bråkat med älskling 24/7 och varit sur på honom, värsta är att jag är det fortfarande. Men allt som allt, så har jag klarat mig bättre än jag trodde. Men helgen är inte slut än.

Nej, nu ska jag kolla vidare på filmen nu. Talk to you later, pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: