perfectlies

- my life, your entertainment

i can't replace you, not even if i tried

Kategori: Allmänt

Det finns inte ens ord för hur mycket jag saknar dig varje dag. Det går dagar innan vi träffas ibland, och visst kan det vara skönt med tanke på att vi ofta är lite smått irriterade på varandra. Men det är VI. Antingen garvar vi ihjäl oss, eller bara surar på varandra. Vi har våra perioder och just nu skulle jag vilja krama dig och berätta hur mycket du betyder för mig. Och trots att du är två mil bort så känns du ändå så nära, och det känns skönt att ha dig så himla nära hela tiden. Jag älskar dig, för just den du är. Jag älskar dig för ditt humör, jag älskar dig för alla dina jävla sätt du kan irritera mig på. Jag älskar dig för att du kan få mig att nästan hata dig, sen nästa sekund ligger jag i din famn och säger hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig för att jag kan vara så jäävla förbannad på dig att jag nästan exploderar, sen ett litet leénde ifrån dig och allt bara rinner av mig.

Jag blir jävligt lätt irriterad på dig, det förnekar jag inte. Men tveka inte en sekund på att jag älskar dig♥ Du är min andra del fast den bättre halvan. Varje gång jag är ifrån dig längtar jag efter din närhet, din kropp, din röst. Jag har aldrig känt mig så hel som när jag har dig, och jag har aldrig känt mig så tom som när jag var utan dig. Jag har slut på ord att säga om dig, för du har hört allt förut. Men en sak är sant, jag älskar dig över allt annat, och jag har inga planer att sluta med det heller ♥

Johanna Haag ♥ Jonny Eriksson
that's my one big wish

Kommentarer


Kommentera inlägget här: