perfectlies

- my life, your entertainment

Drive your high heel into my heart, i don't even care

Kategori: Allmänt

Ensamhet+musik+plugg, kvällen skulle helt klart kunna vara bättre. Av någon anledning känner jag mig så otroligt långt bort ifrån Jonny, på alla sätt. Vet inte varför och kan inte riktigt beskriva hur eller. Känns inte bra iallafall. Men en sak som är säker, det är att jag älskar honom, över allting annat. Går inte att beskriva vad jag känner för honom i ord. Det är knappt att jag förstår det själv.


Jag älskar när du säger att jag är så söt, och när du kommenterar att jag är fin.
Jag älskar när du får mig att le på ett sätt som ingen annan kan.
När man vaknar till om natten av att du trär din armar runt om mig.
Känslan att få vara nära dig, och ha dig som min är inget man kan förklara med ord.

Jag är en jävla bitch ibland, men jag förnekar det inte heller. Och jag vet att det ibland känns som att jag aldrig är glad, men älskling.. Det finns inget som gör mig så glad som att kunna kalla dig min. Du är bara min och jag är bara din, tror att vi har lyckats bevisa att det är så det ska vara.

Jag älskar dig Jonny, även om vi bråkar ibland.
och jag hoppas att du förstår det,
för jag vill inget hellre än att ha dig vid min sida♥


jag vill aldrig mer känna så som jag gjorde tiden utan dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: