perfectlies

- my life, your entertainment

where do we go from here? how do we carry on?

Kategori: Allmänt

Det som gör mer ont än att förlora Jonny, är att veta att han har ljugit för mig en så lång tid.

Och det gör så jävla ont att veta att den här gången, kommer jag aldrig få tillbaka honom.
Allt jag vill är att ligga i hans armar igen, få somna bredvid honom.
Få kyssa hans nacke och röra hans kropp.

Vilket jag aldrig mer kommer få göra.
Jag kanske aldrig får se honom igen..




Jonny, om du läser det här, förlåt, jag vet att jag borde skita i dig och gå vidare.
Men efter att ha haft ett så underbart år med dig, så går det inte.
Jag saknar allt med dig, och det kommer jag alltid göra.
Du är den bästa.
Och jag hoppas att du fortfarande vill ha mig kvar som en vän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: