perfectlies

- my life, your entertainment

love

Kategori: Allmänt

alla vet
att människor är idioter
alla
utom jag


Åh, jag orkar inte! En av dom jobbigaste sakerna, det är att veta att han går vidare så lätt. Men det är det som är skillnaden mellan oss, han kommer ihåg alla dåliga stunder vi har haft, och jag kommer ihåg allt bra. Så det är klart han går vidare lättare. Men jag, jag kan inte sluta tänka på alla underbara stunder vi har haft tillsammans. Alla nätter vi har legat vakna och myst, alla gånger vi skrattat tillsammans, alla gånger jag sett hur lycklig han var, alla gånger han sagt att han älskar mig.

Bara att inse, vi har varit så jävla lyckliga tillsammans.
Synd bara att han inte kommer ihåg det längre.





the memories will never fade away..

Kommentarer

  • jonny säger:

    minns allt det där.

    2010-10-22 | 00:26:50
  • Johanna säger:

    du kanske minns. men tror inte du tycker att det är ett bra minne längre..

    2010-10-22 | 00:28:01
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    älskar alla...

    2010-10-28 | 02:10:47

Kommentera inlägget här: