perfectlies

- my life, your entertainment

.

Kategori: Allmänt

Please forgive me for what I'm about to say.

I still love you, and I want you back.
I miss you more than words can say.
I'd do anything just to fall asleep with you.
I dream of the day I can kiss you again.
Only problem is,
that day may never come.

Somehow I can't put you in the past.


Ibland måste man göra motsatsen till vad man själv vill, hårt men sant.

Jag vill bryta ihop. Jag vill lägga mig i min säng, somna och aldrig vakna igen.
Jag vill ge upp allting och bara ligga hemma.

Men det tänker jag inte göra, inte den här gången.
Jag ska kämpa. Jag ska visa att jag är starkare än dom flesta tror.
Jag kommer ha svaga ögonblick, men vem har inte det?
Men jag ska ta mig igenom det här. Även om det är så jävla svårt.

Kan juh säga såhär, från och med nu, så skiter jag i hur mycket skit alla snackar om mig.
För ni vet ingenting. Ni känner inte mig, så ni har ingen rätt att döma mig.
Ni är på Jonnys sida, ja, jag förväntar mig inget annat.
Men det gör inte att ni plötsligt har all rätt i världen att ljuga och snacka skit om mig.
Jag har redan förlorat, kan jag inte få vara ifred nu istället?




Gråt inte för att det är slut, le för alla glada minnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: