perfectlies

- my life, your entertainment

do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away?

Kategori: Allmänt

JAG ORKAR INTE! Fanfanfan, ingenting är som det ska, lackar ur.

Först har jag glömt massa skit som jag behöver, sen lackar jag ur på mamma, sen funkar inte internet, sen kommer jag inte kunna sova, som fucking vanligt, sen ahh.

Vet inte vilka jag kan lita på heller, känns som att alla är ute efter att lura mig/svika mig/backstabba mig. Jag har fattat att en del underhåller och döljer en massa för mig, men vafan jag orkar inte mer.. Jag får bevis efter bevis på att jag har rätt också, det som är det värsta. Allting som händer, allt som folk gör eller säger pekar mot att jag har rätt. Och jag vill ha fel mer än någonsin just nu. För har jag rätt, så kommer jag gå under. Jag klarar inte att bli utestängd hur mycket som helst.

I'm feeling extremly insignificant.
Bara vid sidan av. Bara bortglömd.
Ibland..

Det är nu jag skulle behöva att du bara slog armarna om mig och att du inte släppte på sisådär fem minuter.

 

Jonny. Du är en underbar person och ingen skulle kunna ersätta dig, du är allt!
Sanningen är att om jag förlorar dig en gång till, så kommer jag inte orka leva.


Jag vill ha dig kvar i min framtid, för du är den perfekta killen,
en sån man tror bara existerar i drömvärldar. Du har allt.
Jag kommer alltid vilja ha dig, oavsett vad jag säger.




Jonny Eriksson, 
jag älskar dig mer än jag trodde var möjligt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: