perfectlies

- my life, your entertainment

varit vilsen på djupet, jag har famlat i mörkret, men i dig såg jag ljuset

Kategori: Allmänt

En himla dålig fredag, har egentligen inte gjort någonting. Legat i soffan och kollat på film och försökt få tag på en viss liten person. Men han verkar ha försvunnit som ett spöke. (och jo, jag är fortfarande äckligt less på människor, men vissa är ändå bra att ha ibland). Men like I said, you said you'll always be there when I need you, so why aren't you right now? You don't care a bit.

Mår verkligen inte bra av det här.
Vart fan är du när jag behöver dig?



I'm starting to believe that there's no difference between young love and murder.




Jag längtar tills nyår så att jag äntligen kan få ett slut på all jävla osäkerhet.
Ett nytt år, en ny början, inte bara för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: