perfectlies

- my life, your entertainment

Dum spiro, spero

Kategori: Allmänt

Ja, jag har sjukt jävla tråkigt och har tröttnat på att vänta.

Namn: Johanna Haag
Piercingar: Öronen, förhoppnigsvis snart naveln, (funderar på tungan och näsan också)
Tatueringar: Inga än, men ska tatuera in "Amor vincit omnia" mellan skulderbladen så fort jag har tillräckligt mycket pengar för att lägga ut på det
Längd: 1.69 HÖGA meter över havet.
Skostorlek: 38
Hårfärg: Solblekt brunt
Fräknar: Nehejdu
Motto: Amor vincit omnia et nos cedamus amori

Kär? Dum fråga ♥
Hur skulle din drömkille vara? Hatar den frågan. Jag kan egentligen besvara den med ett ord. Men mjuka läppar, fina ögon (gärna gröna), charmig personlighet osvosvosv, finns massa smågrejer som jag inte orkar skriva upp
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, vill bo i egen lägenhet inne i Arboga
Tycker du att du är attraktiv? Ohjaaa, fast ne
Dricker du? Ja
Röker du? Har gjort på fester, men försöker låta bli
Vilket schampo använder du? Det som vi har hemma
Vilken parfym använder du? Vanilla by Alyssa Ashley
Vad är du rädd för? SPINDLAR, att bli tjock/gå upp i vikt och att förlora dom viktigaste personerna i mitt liv
Gillar du att tvätta? Har ingen som helst aning om hur man gör.
Gillar du berg- och dalbanor? Hatkärlek! Tycker det är så jäävla läskigt, men älskar känslan!

Senaste...
Filmen du hyrde?
Bra fråga hörredu
Filmen du köpte? Haha, vem fan köper film nuförtiden?
Låten du hörde: These Walls Don't Lie - Promoe
Personen du ringde? Jonny
Personen som ringde dig? Mamma
TV-program du såg? Scrubs eller nå

Favorit...
Låt:
Skitsvårt att svara på, bara kolla vad jag har lagt upp på bloggen senaste tiden, sen massa mer
Sak att göra: Vara med underbara vänner & festa.
Sport: Ridning kommer alltid vara på topp, annars hockeeeey
Dryck: Tror nog att hela jordklotet VET att cola är min stora kärlek nu & för alltid.
Kläder: Mjukisar alla jäkla gånger! Annars leggings och oversize linne
Film: Går inte att svara på, men jag gillar Dear John, The Last Song och Remember Me riktigt mycket!
Bil: Bil som bil anser jag. Men volvo i mitt hjärta, born and raised
Serie: OC och How I Met Your Mother, skulle jag tro

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Absolut.
Gråtit över en flicka? Inte på samma sätt som frågan ovanför syftar på, men vid bråk & dylikt har jag det.
Ljugit för någon? Tyvärr.
Varit i slagsmål? Inte slagsmål, men slagits.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Självklart.

Antal...
Gånger du varit kär?

Gånger ditt hjärta brustit? Tre gånger för mycket.
Hjärtan brustet på grund av dig? Säkert ett antal, men två som jag vet om.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Grundskolan? Ojojoj, många!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ingen aning, har inte precis räknat.

Senaste...
Boken du läste?
Bra fråga. Boken jag läste på västkusten, kommer dock inte ihåg vad den heter.
Personen du fick e-mail av? Kollar aldrig min mail. Men fick ett nyss av någon random!
Personen du fick brev av? Vet inte riktigt, skolan tror jag
Personen du fick sms av? KG!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var längesen! I somras blir det nog
Saken du köpte? Popcorn på bion, haha

Vad har du gjort idag? Legat i min soffa och kollat på filmer och tv serier och väntat på sms som aldrig kom.
Var det kul? Inte speciellt.
Brukar du svära mycket? Jag? Svära? Ooooh aldrig...
När stiger du upp på morgonen? Jag FÖRSÖKER att gå upp 6-6.30, men det går inte alltid så bra!
Vad har du på dig? Jonnys mjukisar, linne och hoodie
Vad ska du göra ikväll? Vet inte, men ska försöka sova tidigt i alla fall
Vad är du allergisk mot? Om man inte får räkna med vissa typer av människor - ingenting.
Var har du ont? Ryggen, bröstet, nacken, knät och axlarna
Använder du hårspray? En gång varannan vecka kanske? Så nej inte direkt
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Åhåh, HÅKAN!
Salt eller socker? Beror juh på till vad?
Gillar du ketchup? Asså njae. Ibland.
Är du glad nu? Inte speciellt glad men inte heller ledsen.
Var du glad igår? Upp och ner. Bra morgon, jobbig dag, bra kväll, sen skitslut på natten.
Vad dansar du till? Dansar väl aldrig nykter, men till det som spelas?
Stockholm är... ? Sveriges huvudstad, lite smutsigt men samtidigt fint.
Göteborg är... ? La gött!
Kan du sjunga? Alla kan väl sjunga (om man inte är stum förstås) men om det låter bra är en annan femma. Och för mig låter det verkligen inte bra.
Spaghetti eller makaroner? Spela roll
Land du vill besöka? Oj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: