perfectlies

- my life, your entertainment

so I grab my bags and go, as far away as I can go.

Kategori: Allmänt

Jag vill åka bort i en vecka eller något. Ta med ett gäng underbara människor och hyra en stuga någonstans och bara försvinna ifrån Arboga ett tag. Fy.Fan.Vad.Skönt. Bara dra och skita i allt annat. Stänga av från omvärlden.
Känner att jag skulle behöva komma bort ett tag, bort från alla människor som drar ner mig och bara umgås och ha the time of our life med dom människor som alltid gör mig glad.
Jag är trött på Arboga. Jag är trött på att vara hemma. Jag är trött på folk som inte gör annat än att svika, såra och bråka. Jag vill ha nya ställen, nya upplevelser. Jag vill hyra en stuga, tränga in mig i en bil med underbara människor och en jävla massa packning, och bara åka. Så jävla underbart det skulle vara.
Skiter i vart, bara jag får komma bort härifrån.

I need this.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: