perfectlies

- my life, your entertainment

nej, jag mår piss & orkar därför inte leta upp en rubrik med ett djupt, deprimerande budskap

Kategori: Allmänt

Skickade detta sms till en kompis imorse och insåg först nu hur sjukt det lät:
"Sitter nu med en turban på skallen, utkletat smink och håret är lent & mjukt - ja, jag har duschat. Blir lika rädd VARJE gång jag duschar eftersom jag tappar så sinnessjukt mycket hår. Skalle-per nästa (insert very sad smiley)..."

Varit en lite jobbig dag för mig, ni som läst min blogg under en längre period eller helt enkelt känner mig väldigt bra vet att jag håller bra koll på datum, bra som dåliga & tänker extra mycket på händelser som gjort mig glad eller ledsen. Nämner någon av dem datumen, vandrar mina tankar bort direkt. Och det händer så ofta.

Såå, min dag.
Jag har: väckts frustrerad och icke särskilt utvilad av mitt frenetiska alarm. Kravlat mig upp. Tagit en dusch. Fixat mig. Slängt i mig en macka. Fick skjuts till skolan. Haft två lektioner. Sen lunch. Sen ytterligare en lektion som jag nästan somnade på. Sen var det slut. Då väntade jag på mamma som skulle hämta mig. Vidare och beställde blommor till begravningen. In och handla en snabbis. Sen hem. Nu väntar jag på pizza, sen finner ni mig framför film resten av kvällen skulle jag kunna gissa på.


Nu varken vill eller orkar jag skriva mer, för med mitt dåliga humör kommer det bara bli skit ändå.
pusshejhörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: