perfectlies

- my life, your entertainment

i'm home, and i wanna run away again

Kategori: Allmänt

Orkar inte uppdatera seriöst, sjukt trött, men är hemma igen i alla fall :)



Dagens humör: trött & tankspridd
Dagens borde: ta reda på vad jag har i skolan den här veckan
Dagens frisyr: tråkigt som vanligt, utsläppt förutom uppsatt lugg
Dagens klädsel: leggings, linne, tjocktröja + att jag nyss drog på mig mjukisar för jag fryyser
Dagens planer: äta, vila, mysa med mig själv
Dagens saknad: sommar
Dagens vill ha: en resa någonstans
Dagens längtan: sommar
Dagens fundering: varför bor jag här? efter bara en natt i nyköping vill jag dit igen
Dagens tråkigaste: måste ha varit när bror åkte igen!
Dagens roligaste: umgås med bror och allting sånt
Dagens tidning: ingen :)
Dagens låt: Ahmir - Love The Way You Lie / Not Afraid (cover)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: