perfectlies

- my life, your entertainment

i've sailed an ocean of mistakes, been given so many chances, never again will i set sail towards regret

Kategori: Allmänt



Den här killen, är det finaste som finns i mina ögon. Inget snack om saken.


"Jag älskar dig, otroligt mycket, Jonny Eriksson, du är så jävla fin. Så jävla fin. Jag vet att du och jag är bäst och jävligt fina tsm, och vi kommer alltid att hålla ihop no matter what, det vet jag. För såna känslor vi har för varandra försvinner inte, aldrig. Aldrig någonsin. Jag är villig att dö för dig, jag menar det. Du är värd allt. Allt, som är bra, och underbart. Du är fantastisk, underbar, finast, sötast, snyggast, omtänksam, bäst, världens bästa pojkvän, och världens bästa vän. Världens bästa människa. Du är det viktigaste jag har.

Utan dig är jag ingenting, du gör mig hel. Jag älskar dig, din kropp, din röst, ditt sätt att säga att du älskar mig på, ditt sätt att kyssa mig på, ditt sätt att gå, din lukt, dina ögon, hela du, allt på dig. Du är det absolut finaste jag nånsin haft och har.
Jag har svårt att förstå att du är min, världens underbaraste människa i hela jävla universum, är bara MIN!
Jag är som lyckligast när jag är med dig, och jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig, och hur bra du är. Men jag kan inte beskriva det, för du är för jävla underbar, älskling.
"

Den texten skrev jag bara ett litet tag efter att vi blev tillsammans. Och att vi håller ihop no matter what, det är nog bevisat nu. Såna känslor jag har nu, och har haft hela våran tid tillsammans, har jag aldrig haft förut. Jag vet att jag har sagt det förut, men jag kommer säga det många gånger till.

Jonny Eriksson, jag älskar dig! Du är verkligen det bästa som någonsin hänt mig, trots allt jag har sagt när vi har bråkat, så kommer jag alltid älska dig, no matter what. Det är du&jag, nu och föralltid.

I will always love you
♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: