perfectlies

- my life, your entertainment

när stjärnorna slocknar är det bara du och jag..

Kategori: Allmänt

..och resten av världen står helt utanför,
stänger av telefonen, kopplar bort alla andra,
två förälskade själar som är som gjorda för varandra





Ändrade planer, blir ingen tävling med Jonna imorgon, men in till arboga ikväll blir det iallafall. Om nu Jonny kan tänka sig att dra hem någon gång vill säga. "Nejmen jag är nog bara där en timme eller två sen drar jag hem så att du kan komma till mig". Jomen eller hur? Jaja. Stör mig på folk som inte håller det dom säger, och det har fan ingen gjort dom senaste två dagarna. Man säger en sak, och gör något annat. Det är helt ologiskt, och jag är så jävla irriterad på alla just nu. Om det nu är så svårt att hålla det man säger är det bättre att inte säga någonting alls från början. Jaja, ska inte skriva mer, bara jobbigt att läsa-.-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: