perfectlies

- my life, your entertainment

i don't wanna see us apart..

Kategori: Allmänt

jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre

 

Jag vill bara gå ut och gå och gå och gå i timmar tills jag kommit så långt att jag inte känner igen mig längre så det är nog vad jag borde göra nu. Eller så går jag bara och sätter mig på min sten en timme eller två. Förhoppningsvis regnar det på mig också. När jag är på konstigt humör tycker jag att det är något så makalöst avslappnande med att bara pusta ut samtidigt som det droppar ner tårar ifrån himmelen. Känns som att jag har en del att tänka på just nu.

Allas känslor verkar explodera åt alla håll idag, är det inte osökt irritation så är det ilska eller tårar. Vad fan har hänt med alla, ingen verkar kunna hålla sig lugna längre än ett par minuter åt gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: