perfectlies

- my life, your entertainment

her bone structure screams touch her, touch her

Kategori: Allmänt

Hemma från skolan idag, har varit på väg att bli sjuk sen jag kom hem ifrån tyskland och nu känns det rejält. Halsen, huvudet, magen, känns som att jag har ont överallt, haha. Så missade nationella i fysik, men tänkte göra det på fredag istället om det går. Älskling hjälpte till att lägga nya golvet i mitt rum igår iallafall, TACK, blev asbra! Nu är det bara dit med lister och skit sen är det snart klart, känns bra. Blir nog att sova hemma hos älskling inatt, för då måste jag tvinga iväg mig till skolan, har två prov och pallar inte missa mer. Kommer antagligen inte må bättre imorgon men jag klarar det nog.

Jaja, nu ska jag fixa något att äta för jag har inte ätit något än idag. Dock inte hungrig, menmen :)


Puuuss.

Kommentarer

  • jonny säger:

    du och dina dock ^^ <3<3



    Hoppas verkligen du kommer :)



    Klart det blev bra:o jag och Åke you know;P

    2010-05-05 | 15:57:26
  • Johanna säger:

    huhu:P



    ponnyyy..<33

    2010-05-05 | 16:28:14
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: