perfectlies

- my life, your entertainment

det som händer nu, är inget som jag önskat dig, inget som jag vill

Kategori: Allmänt

Det är inte ett dugg kul att sitta på mammas jobb och vänta på att hon ska sluta, inte ett jävla dugg. En timme kvar nu, varit här i nästan två timmar redan. Skitkul, verkligen. Eller hur var det? Tjurig och irriterad och allt. Vill gå till älskling som slutat träna för ett litet tag sen, men det är fan inte värt:( Kommer ändå bli hämtad nästan dirr efter att jag har hunnit dit, inte roligt! Så jag får sitta här och vara på dåligt humör istället, wosch. Ibland (ganska ofta) så suger det att inte bo i arboga. Då skulle jag kunna vara hemma nu. Istället är jag fast här, i ett litet rum med en hård stol att sitta på. (Ja det är synd om mig!).

Åker till Stockholm med klassen imorgon, blir förhopningsvis kul! Shopping och grönan, rätt chill. Kommer dock hem sent på kvällen därför skulle det vara skönt att sova hos jonny, men fick inte det för honom. Sen blir det stressplugg på sista grejerna som ska göras innan betygssättning, skitliv. Men lärarmiddag och skolavslutning nästa vecka iallafall, sen är det fan slut på skiten! Enda jag kommer sakna med gäddan är klassen och Jonna. Världens bästa klass verkligen, finns inga som oss! Sen det att alltid ha världens bästa Jonna på samma skola om det är någonting är otroligt skönt, men nu kommer det inte vara så länge. Jag är så van vid hennes kramar och prat i korridoren och matsalen att det kommer kännas konstigt att vara utan, det kan jag erkänna. Men jag är iallafall kvar i samma stad så jag hamnar inte så långt bort iallafall!

Aja, nu blev det förjävla långt, pusshej på er! ♥

Kommentarer

  • din jonna<3 säger:

    även fast du inte går i samma skola så kmr du alltid va min bästavän.

    ALLTID.

    jag älskar dig oavsett!

    <333333

    2010-06-01 | 16:40:59
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/
  • Johanna säger:

    det hoppas jag!

    jag älskar dig med!<33333

    2010-06-02 | 22:13:45
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: