perfectlies

- my life, your entertainment

..and suddenly, i don't feel alright

Kategori: Allmänt

Tror att det här kommer bli jobbigaste kvällen på länge.

Jag har nyss haft bästa veckan/två veckorna jag har haft på länge, sovit med älskling varje natt sen jag vet inte hur länge. Allt känns så jävla bra och ååh :') Älskar känslan av att ha kommit upp ur en svacka, starkare och lyckligare än någonsin. Hur allting känns så nytt igen, alla känslor bubblar upp till ytan igen och jag kan inte göra något annat än att le. Gnistan finns där fortfarande, den har bara gömt sig ett tag. Men den finns där. Jag ser nu hur illa jag behandlade dig, hur illa vi behandlade varandra. Men jag har varit så förbannat rädd, att jag inte har sett alla fel. Jag har gjort fel, jag erkänner. Men det är lätt att vara efterklok, lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel. Men en sak är säker, jag kommer aldrig ta Jonny för givet igen. Jag förlorade honom nästan, och det finns inget som skulle vara värt det.

Jag älskar dig <3


It scares me half to death to think I almost lost you
It breaks my heart to know I made you cry
And while I'm holding you my darling I'm holding my breath
'Cause just the thought of losing you scares me half to death

Kommentarer


Kommentera inlägget här: