perfectlies

- my life, your entertainment

Make it feel good when I hurt so bad, Best that I've ever had

Kategori: Allmänt

Haha, fyfan vad kul jag och Jonna hade hemma hos Jonny inatt :D tror inte att Jonny och Fille var lika pigga dock ;) Vi trängde ihop oss alla fyra i Jonnys säng och jag fattar inte hur pöjksen kunde somna när vi låg och prata och skratta, för vi var allt annat än tysta! Roliga samtalsämnen och allt ;) Däckade i Jonnys armar i ungefär en timme vid halv nio på morgonen eller något, annars har jag inte sovit något, haha. Hade en jävligt kul kväll/natt iallafall.

Och Jonny och Jonna, riktigt underbara är ni och fyfan vad ni gör mig glad hela tiden, ofta utan att ens försöka:D Ni är speciella för mig och kommer alltid vara, och jag älskar er verkligen!<33 Och Jonna och Fille, fyfan vad söta tillsammans!

I'm so glad I found you, I love bein' around you.
Three words, I love you.



Puuusshej

Kommentarer

  • jonna säger:

    hur jävla kul hade vi inte ?:D skulle lätt göra om det, men fille och jonny kan va vakna, iaf lite mer pigga(A)

    JAG ÄLSKAR DIG!!! du är bäst johanna... johanna är speciell, nanana!!! Och johanna är min, deni, sug på den om ni kan!

    <33333

    2010-03-08 | 15:13:17
    Bloggadress: http://nookksvillblogg.se
  • Johanna säger:

    sjukt kul:D haha jaa precis!

    Jag älskar dig!! Du är bäst och speciell:** Och du är min!<33333

    2010-03-08 | 23:03:24
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: