perfectlies

- my life, your entertainment

just don't stand there and watch me fall

Kategori: Allmänt

Nästan konstant tjurig i två dagar, därför ingen ordentlig uppdatering, men så är det ibland. Och yes, sista dagarna innan lovet är all about plugg så ah.

Tappar kanske stinget. Kanske tappar jag som smått greppet om vardagen, kanske tappar jag greppet om mig själv. Kanske gör jag saker med dolda intentioner. Kanske försöker jag bara finna någon slags livsstil som passar mig. Kanske håller livet på att finna någon slags struktur. Kanske är det stora grejer på gång, kanske mår jag hur bra som helst. Kanske mår jag hur dåligt som helst. Kanske babblar jag bara på om saker som är för stora för mig att egentligen förstå mig på. Frågan är ju, vad döljer sig bakom alla kansken?






I NEED SOMEONE WHO NEEDS SOMEBODY,
i need somebody who needs me






I'm afraid I will lose him
and these pictures will turn to shadows
And I'm afraid of watching the pages turn by
so quickly, and I'm afraid

Kommentarer


Kommentera inlägget här: