perfectlies

- my life, your entertainment

this is my life my friend, and i can't be noone else

Kategori: Allmänt

Känns som att det var dags för en uppdatering. Var folk här idag som kollade på en av hästarna, gick väl bra och så. Sen blev det att ta en kort skogstur sen, så att han fick busa av sig lite (: Nu ska jag försöka leta reda på några flyttkartonger eller något och försöka rensa ur en del ur gamla förvaringsgarderoben, haha. Lika bra att börja när jag inte har något annat för mig så.. Blir jag klar fort så kan vi juh börja lägga nya golvet desto snabbare så ah. Pusshej :*



Jonna, jag saknar och älskar dig somfan<333

Kommentarer

  • DIN jonna<3 säger:

    ag saknar dig med som fan, synd att det blev idag men nästa helg, då kan vi göra nått, annars kanske jag kan hänga med dig hem eller nått, vore kul det med<3

    jag älskar dig johanna haag<3333

    2010-03-04 | 20:21:01
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/
  • jonny säger:

    Härligt^^ då är juh dit rum klart snart^^ ;)

    2010-03-04 | 21:15:09
  • Johanna säger:

    Jonna - yees, nästa helg låter braa (: måste få klart mitt rum innan du kan hänga med mig hem men ;)<3

    jag älskar dig jonna<3333



    Jonny - HAHAH, jovisst. Hur mycket som helst kvar :o har bara lyckats tömma 1/5 av garderob skiten än så länge vettu ;o need backup!

    2010-03-04 | 21:29:16
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: