perfectlies

- my life, your entertainment

jag skriver och hoppas att allt jag gör blir bra till slut

Kategori: Allmänt

Har varit med älskling = ingen uppdatering:*






Jag älskar dig otroligt mycket Jonny. Finns ingen som är som dig, och kommer inte heller finnas, du är en sån person som man bara träffar en gång i livet. Jag är så glad att jag har dig, du är bara min och jag är bara din, och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt. Den dagen vi slutar vara vi, slutar jag vara jag. Du&jag, det är så det ska vara och det är så det kommer vara. Sex månader nu den 12e, och det ska vi minst dubbla ;) Ibland letar man efter något, men hittar något annat. Jag letade inte efter någonting alls, men hittade dig. Något som började som något så litet, som har utvecklats till något större. Det känns meningslöst att skriva, för inga ord kan beskriva hur jag känner för dig, men jag ska försöka.

Om luften vi andas skulle ta slut skulle jag ge dig mina sista andetag älskling. Du är mitt hjärta, mitt allt och hela min värld. Om du någon gång känner att din värld rasar samman så lovar jag att vara där och se till att du vet att du betyder allt för mig. Du är perfekt på alla sätt och vis. Varje hjärtslag slår för dig, det viskar ditt namn och varje andetag är för dig. Jag älskar dig på ett sätt som bara är möjligt till dig älskling, jag älskar dig högre än himlens alla stjärnor och djupare än stilla havet, med hela mitt hjärta. Jag skulle nog kunna skriva miljoner sidor om hur mycket jag älskar dig. Men bara du är medveten om att jag älskar dig mest av allt så är jag nöjd <3 my heart is, and as am i, yours to keep.


Jonny Eriksson ♥ Johanna Haag
Så länge du älskar mig är det du och jag

Kommentarer

  • jonny säger:

    Du är så jävla sjukt bäst<3<3 :´) kommer alltid vilja vara din älskling<3 kommer alltid älska dig<3 kommer bara vara vi<3 du och jag Johanna<3 så det ska vara så det ska förbli<3 älskar dig så sjukt mkt!!<3 du är mitt allt<3 vill aldrig vara utan dig<3 du är bäst<3 :) Jonny Eriksson ♥ Johanna Haag

    2010-03-11 | 23:31:51
  • Johanna säger:

    hihihi :')<333

    2010-03-11 | 23:56:00
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    <3<3<3:)

    2010-03-12 | 00:20:57

Kommentera inlägget här: