perfectlies

- my life, your entertainment

i'm not completely worthless, i can be used as a bad example

Kategori: Allmänt

Ojoj, rätt många nya som hittade hit efter Jonnas länk tror jag :o hahah, men det är bra, får se hur många som fortsätter läsa ;)

Sov med älskling inatt igen, sen runt fyra-fem(?), något sånt tror jag, åkte vi in till arboga och lämnade honom hos sig, sen handla och nu är jag hemma igen, eller ja, kom hem för ett tag sen. Chill resten av kvällen, sen imorgon blir det att gå upp tidigt för att hovslagaren kmr, sen ska jag rida Moses för kanske sista gången någonsin imorgon också.. :o helsjukt. Sen blir det att åka till örebro och småshoppa lite, och kolla på nytt golv, nya lister och garderob till rummet och så. Sen in till arboga efter det, blir nice!


Puuuss.

Kommentarer

  • jonny säger:

    Låter jätte bra bby:) då hinner jag nog med lite med epan (: skruva lite på motorn:P

    2010-03-02 | 21:39:23
  • Johanna säger:

    yees, det hinner du garanterat^^ ska försöka störa dig så lite som möjligt;)

    2010-03-02 | 22:34:39
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    hehe, :P du stör aldrig bby^^<3

    2010-03-02 | 23:26:35
  • Johanna säger:

    nehe<3

    2010-03-02 | 23:59:50
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/
  • jonny säger:

    men det gör du inte<3

    2010-03-03 | 00:17:13

Kommentera inlägget här: