perfectlies

- my life, your entertainment

go ahead and burn it down, i'm drunk and so is everyone else in this devil town

Kategori: Allmänt

Förkyld, svårigheter att andas och så. Har vaknat ett antal gånger under natten av att jag inte kunnat få någon luft. Det och en konstig magkänsla höll mig vaken nästan hela natten, när jag väl somnat drömde jag en mardröm som inte var så kul. Så jag har fått vara hemma hela dagen för att vila, och nu funderar jag faktiskt på att dra ut och rida en sväng för jag har så tråkigt. Vet inte om jag orkar egentligen när jag är såpass sjuk, men känns svårt att låta bli nu när bebisen är nyskodd och broddad.

Sen ska pappa fixa så att jag kan fortsätta måla lite i rummet senare idag/ikväll. Tråkigt att måla själv, menmen, så är det ibland.




this life is anything but certain
when they close the final curtain
you'll get a glimpse of the truth
cuz' your...
still around

Kommentarer


Kommentera inlägget här: