perfectlies

- my life, your entertainment

the words you say to me are unlike anything that's ever been said

Kategori: Allmänt

Inte orkat uppdatera ordentligt idag, därför det bara varit låttexter och så. Jag vet inte, jag är inte glad, har haft en jobbig dag av anledningar jag knappt vet eller förstår själv. Ingen kan vara på topp hela tiden och så är det vara. Jag har försökt sysselsätta mig och göra saker för att sluta tänka och chilla lite ett tag, men det har inte gått så bra. Men ja, stundtals har det väl varit bra men jag vet inte. Är lite nere och så.. Men jaja, life goes on och ah, jag får antagligen träffa min älskling imorgon så det blir nog bättre då! Hoppas på att träffa honom iallafall för jag saknar honom somfan :( asdrygt. Men ah.. Pusshej på er och hoppas att alla ni är gladare än mig.



I'll stay with you for all of time

If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low
I'll go wherever you will go

Run away with my heart
Run away with my hope
Run away with my love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: