perfectlies

- my life, your entertainment

jag är långt ifrån redo att lämna er

Kategori: Allmänt

Har sista veckan med 9D framför mig nu, fy i helvete vad det känns konstigt. Så underbar klass finns bara inte och det känns omöjligt att kunna få samma stämning i en klass senare. Vi är verkligen som en stor familj, har haft en del bråk, men allting har alltid löst sig förr eller senare. Konstigaste är att det är nu sista terminen jag verkligen har börjat trivas med alla i klassen, folk jag knappt pratat med förut har jag kommit så mycket närmare. Helsjukt, jobbigt men underbart. Kommer verkligen sakna klassen. Killarna som brottas i korridoren, alla tjaffs med olika vikarier vi har haft. Resan till tyskland (dom som nu var med där), Stockholmsresan nu i 9an; springa runt inne på lustiga huset och skrika "ARBOGA, ARBOGA, ARBOGA!", alla kvällar vi har grillat ute i lunger, allting.


Jag kommer sakna er<3




Bilder kommer någon annan gång på facebook:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: