perfectlies

- my life, your entertainment

i need you to tell me if i'm not it

Kategori: Allmänt

Jag vill vara tjejen du älskar mest i hela världen, hon som alltid kan få dig att le och skratta oavsett humör, hon som alltid är finast i dina ögon, hon som får dig att le av blotta tanken på hennes ansikte eller namn, hon du vill dela resten av livet med. Jag vill vara "flickan i ditt liv", såsom du är killen i mitt. Den där känslan man får med bara en enda person, som jag aldrig fått med någon innan dig. Det har inte känts såhär förut, det har inte känts som hemma innan dig. Jag vet att det är lätt att säga, men det är svårare att känna på det här sättet. När du är glad, så fylls hela min kropp med en varm fussig känsla. När du är ledsen, känns det som att ett hål har slagits ur mitt bröst. När du ler, kan jag inte sluta le. När du gråter, kan jag inte låta bli att gråta.

Det känns som jag har känt dig föralltid, samtidigt som tiden med dig har gått så fort. Om 12 dagar har det gått 10 månader sen det blev du&jag, om 7 dagar har det gått 10 månader sen första kyssen. Av någon anledning kan jag inte glömma alla gånger vi träffades i början. Jag kommer ihåg vad vi pratade om, jag kommer ihåg att din mamma kom in i ditt rum när vi låg i sängen och frågade om jag tyckte att du var söt och om jag gillade dig, hahah. Hur pinsamt jag tyckte att det var för jag ville så gärna säga att ja, han är otroligt söt och jaa, jag gillar honom, men jag vågade inte. Jag kommer ihåg första gången vi träffades i detalj, jag var så blyg. Sa knappt hej, kunde inte få fram ett ord, sen var jag tyst tills du gick, då vågade jag prata igen. Som att luften kom tillbaka ner i mina lungor igen. Trots den pinsamma tystnaden mellan oss, så kunde jag knappt vänta på att få träffa dig igen. Du gjorde sånt intryck, utan att ens säga någonting. Och jag har aldrig varit med om något liknande.

Skulle kunna skriva hur länge som helst, kommer ändå inte komma fram till något vettigt.

Tre ord,
Jag älskar dig♥



it's like an angel came by and took me to heaven,
'cause when i look in your eyes, it can never be better,
i'll never let you go.. i've got my favorite boy.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    han har tur som har dig.

    2010-07-01 | 17:15:21

Kommentera inlägget här: