perfectlies

- my life, your entertainment

i hope you're thinking of me..

Kategori: Allmänt

Jag kanske inte är världens bästa ibland, ingen kan vara det jämt. Jag kanske inte alltid ställer upp för dom som behöver, för det är väl ändå jag som ska gå först? Och kalla det ego, men så är det genom mina ögon i alla fall. Känner inte jag för att ställa upp för någon så är det så. Och jag vet, jag har inte varit världens bästa och det är jag medveten om. Men jag minns även alla stunder på nätterna som jag suttit vaken och försökt tröstat dig med mina ord. Jag minns, och jag hoppas att du också gör det.





maybe i'm to blame but i put my heart above my head

Kommentarer

  • jonna säger:

    du är bäst för mig.

    och ställer ingen upp för dig när du behöver det ska du inte ställa upp tillbaka, så ser jag det.



    jag ställer iaf upp för dig, heela tiden!! ich love dig!!<333

    2010-06-28 | 12:26:18
    Bloggadress: http://nookksvill.blogg.se/
  • Johanna säger:

    och du är bäst för mig<3

    nej precis, så jag ser det också



    jag vet, därför jag älskar dig så mycket<333

    2010-06-28 | 17:44:10
    Bloggadress: http://perfectlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: