perfectlies

- my life, your entertainment

i can make your bed rock ;)

Kategori: Allmänt

Blev ingen skola, verkligen ingen ork, känns som att jag håller på att bli sjuk så kändes bäst att stanna hemma och vila så jag inte blir sjuk tills imorgon. Sista skolavslutningen med klassen, 10 år tillsammans, och nu är allt slut. Sjukt är exakt vad det är. Det här sommarlovet känns underbart, men hemskt och konstigt på samma gång. Underbart på grund av ledigheten och att jag kommer spendera det med världens underbaraste kille♥ Hemskt och konstigt för att man inte kommer börja igen i höst med samma klass man har gått med i 10 år. Ny skola, ny klass, samma stad.

Imorgon kommer det vara mycket blandade känslor, inget snack om saken! Men en sak är säker, jag ska ha kul. Bara leva livet och vara lycklig! Jag är taggad redan nu så imorgon köör vi! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: