perfectlies

- my life, your entertainment

'cause it's over now

Kategori: Allmänt

Detta inlägg blev av någon anledning bara sparat som utkast, antar att jag hade lite bråttom. Skulle iallafall ha publicerats Fredag 11/6 -10.





Tackar för dessa åren, till vänner så som folk man har glidit ifrån. Till de jag känt sedan dagistiden, till folk som jag inte kommit nära förrän någon eller några månader tillbaka. Det är blandade känslor det här, jag har under hela nian tänkt på hur skönt det ska bli att få sommarlov och sedan börja gymnasiet, att det ska bli så grymt lättande att få komma in i lite nya rutiner, men nu när man faktiskt insett att man ska skiljas ifrån en massa och att många går skilda vägar, är det minst sagt tungt.

Jag tackar i alla fall er alla, och önskar er stort lycka till på gymnasiet. Ni har alla något unikt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: