perfectlies

- my life, your entertainment

you said it yourself, we need some time apart

Kategori: Allmänt

Jag är så otroligt pigg just nu, vill egentligen (faktiskt) bara lägga mig ner i sängen och somna, men jag somnar juh fan inte. Det som är det värsta med att ligga vaken med Jonny tills 4-6 på morgonen.. Men, nu är jag utan honom så varför inte ta chansen att sova? Näe, för jag är för pigg. Nyss kollat på film, uusch vad den var braa. Sån filmer som bara är bra när man är ensam skulle jag tro men iallafall. Well, Jonny är hemma och lanar med sin boytoy just nu iallafall, sådär lagom kul att inte ha någon kontakt eller något för nääe han spelar wow! Så viktigt(: Menmen, jag överlever, inga problem;) Ska lägga mig och kolla på How I Met Your Mother nu så får vi se om jag kan somna någon gång! Stooor puss till er alla:d♥





i actually had a great time that night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: