perfectlies

- my life, your entertainment

sitting here in this lonely room

Kategori: Allmänt

Idag mår jag skit igen, inte så konstigt. Deprimerande väder, sitter helt ensam och har inte ett skit att göra. Skulle åka en snabbis till örebro för att köpa lite grejs till resan till västkusten, men det verkar inte bli av. Men vi får väl se.

Jag har ont i magen på ett sätt jag inte känner igen, och jag går runt med en stor klump i halsen. Hela mitt liv håller på att falla isär och jag försöker göra allt jag kan för att hålla fast i bitarna. Jag har aldrig känt så som jag känner nu, allt är helt nytt och jag vet inte hur jag ska hantera det. Allt jag behöver och allt jag vill ha, är allt jag inte kan få. Men, om jag inte kan få det så okej, det är 'lugnt'. Men han betyder fortfarande mest för mig, så jag vill förtfarande vara med honom. Även bara som vän. I can do this. Jag klarar inte av att försvinna helt ur hans liv, och jag vet att han inte heller vill att jag ska göra det. Så, det här är kanske inte det bästa enligt mig, men det är det smartaste just nu. Just friends, for the moment.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: