perfectlies

- my life, your entertainment

jag har sagt det förut, du är den enda jag behöver

Kategori: Allmänt



Jag har bara lust att gråta, och jag blir tårögd så fort jag tänker på att en dag så försvinner han i från mig. Det var så säkert förut, vi hade varandra, det var vårt liv och det skulle vara så föralltid. Nu känns det som att det kan ta slut när som hellst, att vi bara kan försvinna ifrån varandra bara sådär helt plötsligt.

Det är egentligen helt otroligt att det blev han och jag från första början, att allt började med hur snäll han var mot mig, och sen ledde det till veckor, månader och snart förhoppningsvis ett år. Att något så litet, kan bli så stort, att något som inte ens finns, kan bli något. Han och jag, vi blev en tillsammans. Gud vad jag älskar han. Han är både min pojkvän, bästa vän och bror, det känns verkligen som det och det har det alltid gjort. Texten känns helt meningslös för jag kommer inte fram till något, jag är helt tom, men ändå så full av en massa känslor som jag bara inte kan få ut i ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: