perfectlies

- my life, your entertainment

jag gjorde en miljon misstag, det största var att förlora dig

Kategori: Allmänt

Att bli lämnad är nog en av dom mest effektiva bantningskurerna. På knappt två dagar har jag gått ner 2 kg. Inte helt okej egentligen men vafan, är man inte hungrig så är man inte. Har ätit enbart två såna där småå youghurt förpackningar och en pytteliten portion mat sen i söndags. Konstigt egentligen att jag inte är hungrig. Att han lämnade mig har inte bara påverkat mitt hjärta och huvud, nejnej, hela min kropp är ur fokus och inget är som det ska. Helt sjukt egentligen. Sen kan jag inte fatta att det bara har gått två dagar.. Jag vaknade imorse och var helt säker på att det var torsdag.. Kolla på mobilen och såg att det bara var tisdag.. Jaja, ska ta och gå ut och gå i det fina vädret en stund, få ur lite tankar ur huvudet.


Jag är inte rädd för att dö, men jag är rädd för att vara utan dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: