perfectlies

- my life, your entertainment

it's killing me to see you go after all this time

Kategori: Allmänt

And I can't,
Breathe,
Without you,
But I have to,
Breathe,
Without you,
But I have to.





Träffade Jonny idag, bara för att prata om hur vi egentligen vill ha det. Ärligt talat så pratade vi nog mer om annat än det vi egentligen skulle prata om. Men det var så skönt att träffa honom, även bara som vän. Han kan fortfarande få mig att le och skratta när jag är som mest ledsen, och hans leende gör det fortfarande omöjligt för mig att låta bli att le. Att jag vill ha honom tillbaka, det förnekar jag inte. Men att jag vet att jag fortfarande har honom som en vän, det är otroligt skönt. Trots att jag egentligen inte vill vara bara vänner, så vill jag inte att han ska försvinna ur mitt liv. Så det vi kom fram till var, att vi ska försöka snacka som vanligt, träffas ibland och så, så får vi se vad det leder till. Allt jag vet, är att jag är villig att ge honom all den tid han behöver. Jag kommer inte vänta föralltid, men just nu gör jag det. För en kille som honom, är värd all väntan. Speciellt efter allt vi har gått igenom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: