perfectlies

- my life, your entertainment

help me believe in anything

Kategori: Allmänt

En sak kan jag säga, love hurts. Men det visste ni väl redan? Ju mera jag tänker på dig, ju fler bergochdahlbarnor åker jag i. Mitt huvud snurrar och minnena gör mig alldeles tårögd.  Som en film så återspelas allt om & om igen. Men varje gång filmen spelas upp så kommer det nya meningar, nya bilder som jag glömt de andra gångerna jag sett den. Med hela soundtracket i öronen så kan jag bara blunda. Du vet inte vad du har gjort med mig, hur frestad jag är av att få dig att le igen, få känna dig, att bara få höra dig.. Du kan ta mitt hjärta, för jag behöver det inte längre.


Träffade två av Jonnys kompisar idag, daamn vad skumt det kändes. Första gick bra, kändes konstigt bara, men andra var som ett slag i magen, fick som en kall känsla i hela magen och bröstet, går inte att beskriva. Helskumt.
Just nu borde jag packa eftersom jag åker imorgon, men jag orkar verkligen inte. Vet inte ens vad jag ska ha med mig. Menmen, fixar sig nog, någon gång. Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: