perfectlies

- my life, your entertainment

Är jag verkligen värd att vara såhär lycklig ?

Kategori: Allmänt

Du vet exakt hur du ska vara emot mig. Du vet hur du ska röra mig, få mig att le, hur du ska tala till mig och hur du så lätt kan få mig på fall. Du vet vem du ska vara för att få mig att skratta, vilka ord som får mig att rodna och vilka skavanker du inte borde nämna. Du vet det mesta om mig, och lite därtill. Du vet vem jag är, du vet att jag är en tjej du kan få på fall endast för att du vet hur du ska vara mot mig. Du vet att det enda som krävs är att vara du.




Jag älskar dig, Jonny Eriksson, och jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med dig♥
Du är bäst, och det mest värdefulla jag har♥

Kommentarer

  • jonny säger:

    älskar dig bby<3<3 du är bäst :)

    2010-07-15 | 14:58:16

Kommentera inlägget här: